Kedvezményezett neve: Mercatex Ipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Mercatex Kft-nél
A szerződött támogatás összege: 1 932 000 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 34,842200 %
Visszatérítendő támogatás: 3 036 000 (54,752029%)
A projekt befejezési dátuma: 2020.05.12
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00626
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre kerülő értékesítési megoldás egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A modul tartalmaz ügyfélnyilvántartást, mely mind a beszállítóinkat, mind a vevőinket magába foglalja. Tartalmaz továbbá kedvezménykezelést, projektmenedzsmentet, mely támogatja az értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, reklamáció kezelést, a reklamációk elemzésével feltárhatók a termékek vagy szolgáltatások rejtett hibái, melyek javításával nem csak az ügyfél elégedettség növelhető, de a gazdaságossági mutatók is nőhetnek. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A táv- és csoportmunka támogató modulba valós idejű üzenetküldő szolgáltatás is bevezetésre kerül, melynek célja, a kommunikációs költségek csökkentése, valós idejű kapcsolattartás megvalósulása mellett. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A rendszer segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A Beszerzés, logisztika modul a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását, a készletgazdálkodási folyamatok azonnali nyomon követését és tervezését segíti. A webáruházzal egy a mai kornak, keresőoptimalizálásnak, pénzügyi elvárásoknak megfelelő elektronikus értékesítési rendszert vezetünk be, amellyel cégünk forgalmának növekedését várjuk, nagyobb hatékonyság mellett.